Transportul de mărfuri
Locuri de livrare
Pe întreg teritoriul Ungariei, puteți alege dintre câteva sute de locuri de livrare unde va fi livrată comanda dumneavoastră. Vă rugăm să verificați livrarea.
Z-Box
Datorită automatelor de livrare a coletelor Packeta, Z-BOX, nu mai trebuie să așteptați curierul. Puteți ridica coletul la ora care vă convine cel mai bine.
Atenție. Dacă alegeți Z-BOX, pentru ridicare este necesar un telefon mobil cu aplicația Zásilkovna.
Dacă alegeți ramburs, trebuie să o plătiți online cu cardul prin aplicația Zásilkovna.
În marea majoritate a cazurilor, coletul este livrat destinatarului personal. Destinatarul confirmă prin semnătură că coletul a fost livrat cu succes și că acesta nu este deteriorat.
Dacă nu sunteți acasă, GLS va încerca să stabilească comunicarea cu destinatarul și să aranjeze o alternativă adecvată cu acesta în ziua respectivă. De exemplu, destinatarul poate solicita ca coletul să fie depozitat la cel mai apropiat punct de colectare GLS.
Dacă livrarea coletului eșuează, GLS va face o altă încercare de livrare în următoarele 5 zile lucrătoare.
Puteți urmări expedierile aici:
https://gls-group.com/CZ/cs/sledovani-zasilek/
Preluarea mărfii de la transportator:
Recomandăm cumpărătorului să nu preia marfa de la transportator dacă prezintă semne de deteriorare. Dacă constatați o defecțiune, notați totul pe loc împreună cu șoferul în documentul de transport. În același timp, informați-ne prin e-mail sau telefon. După preluarea mărfii, este recomandat să o verificați imediat cu atenție. Dacă constatați că livrarea este incompletă sau deteriorată, puteți depune o reclamație prin e-mail, telefon sau poștă la datele de contact ale magazinului nostru. În acest caz, însă, este recomandat să depuneți o cerere de despăgubire direct la transportator.